Fa
College Human Sciences, Educational group Educational Science
Nematollah Mousapour
Order: Full Professor
Field: Curriculum Planning Planning, Evaluation, History and Teaching in Education
Mail: n_mosapour@yahoo.com
Address:
Educational Information »
Grade:
کارشناسی
Field of Study:
روان شناسی
Orientation of Study:
-
University:
شهید بهشتی
City:
تهران
Start Date:
1984-02-03
Start End:
1988-09-22
Thesis:
-
Grade:
کارشناسی ارشد
Field of Study:
برنامه ریزی درسی
Orientation of Study:
-
University:
تربیت معلم
City:
تهران
Start Date:
1989-02-03
Start End:
1991-09-22
Thesis:
ارزشیابی شیوه ارائه محتوای کتابهای درسی تعلیمات دینی دوره ابتدایی ایران
Grade:
دکتری
Field of Study:
برنامه ریزی درسی
Orientation of Study:
تربیت اسلامی
University:
تربیت مدرس
City:
تهران
Start Date:
1993-02-03
Start End:
1997-11-17
Thesis:
طراحی الگوی ارزشیابی برنامه درسی و بکارگیری آن در ارزشیابی برنامه درس روشها و فنون تدریس دبیری
Inventions »
Books »
Title:
درباره روش تحقیق تربیتی با تمرکز بر آموزش ابتدایی
Edition:
128
Date of Release:
1399/06/01
Release Number:
قم: بیان روشن
Authors:
نعمت الله موسی پور - مریم صفرنواده
Title:
برنامه ریزی درسی برای معلمان
Edition:
126
Date of Release:
1398/10/10
Release Number:
قم: بیان روشن
Authors:
نعمت الله موسی پور
Title:
مبانی برنامهریزی درسی آموزش ابتدایی
Edition:
124
Date of Release:
1396/08/01
Release Number:
قم: اشک یاس
Authors:
نعمت الله موسی پور
Title:
برنامه ریزی آموزش متوسطه
Edition:
122
Date of Release:
1396/02/12
Release Number:
دانشگاه شهید باهنر - به نشر
Authors:
نعمت الله موسی پور
Title:
طراحی کلان (معماری) برنامه درسی تربیت معلم (برنامه درسی ملی تربیت معلم جمهوری اسلامی ایران)
Edition:
120
Date of Release:
1395/07/15
Release Number:
دانشگاه فرهنگیان
Authors:
نعمت الله موسی پور - آمنه احمدی
Title:
آموزش علوم انسانی در دانشگاههای ایران: طرح یک الگو
Edition:
118
Date of Release:
1394/02/22
Release Number:
موسسه پژوهشی مطالعات فرهنگی وزارت علوم
Authors:
محمود مهرمحمدی - نعمت الله موسی پور
Title:
تدريس دانشگاهي
Edition:
114
Date of Release:
1392/07/15
Release Number:
دانشگاه امام صادق ع
Authors:
نعمت الله موسی پور
Title:
برنامه ریزی درسی آموزش عالی
Edition:
116
Date of Release:
1393/03/22
Release Number:
تهران: کتاب مهربان
Authors:
کوروش فتحی واجارگاه - نعمت الله موسی پور - غلامرضا یادگارزاده
Title:
هویت: بودن یا شدن؟
Edition:
130
Date of Release:
1400/02/01
Release Number:
دانشگاه فرهنگیان
Authors:
مریم نادری- نعمت الله موسی پور
Title:
شرح پریشانی آموزش و برنامه درسی در ایران
Edition:
134
Date of Release:
1401/07/15
Release Number:
فانوس اندیشه
Authors:
نعمت الله موسی پور
Title:
آموزش آنلاین (برخط)
Edition:
132
Date of Release:
1400/10/15
Release Number:
انتشارات پشتیبان
Authors:
پیکیانو ترجمه مو سی پور و شمشیرگران
Title:
آموزش و کارورزی بالینی در تربیت معلم
Edition:
136
Date of Release:
1401/02/14
Release Number:
یادگار اندیشه
Authors:
نعمت الله موسی پور - نرجس رستگاری
Title:
کارورزی در تربیت معلم
Edition:
138
Date of Release:
1401/03/30
Release Number:
دانشگاه فرهنگیان
Authors:
گروهی: و نعمت الله موسی پور
Title:
تاریخ برنامه ریزی درسی در ایران
Edition:
1
Date of Release:
1402/06/15
Release Number:
همرخ
Authors:
نعمت الله موسی پور
Papers »
Paper:
مقالات ژورنال
Title:
«بومیگرایی» در رسالههای دکتری «فلسفه تعلیم و تربیت»: بررسی دانشگاههای دولتی تهران؛
Journal title:
فصلنامه مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی
No:
سال 25 شماره 1
Year:
2021-05-15
Partners:
مریم مغفوری؛ سوسن کشاورز و اکبر صالحی
Download »
Paper:
مقالات ژورنال
Title:
«تربيت» كجاي كار طالبان «رياست جمهوري» است؟
Journal title:
مطالعات برنامه درسی
No:
60
Year:
2021-05-10
Partners:
نعمت الله موسی پور
Paper:
مقالات ژورنال
Title:
شناسايي و بررسي مولفه هاي دانش شخصي پداگوژي محتواي آموزشگران رشته آموزش ابتدائي دانشگاه فرهنگيان
Journal title:
نظریه و عمل در برنامه درسی
No:
17
Year:
2021-05-10
Partners:
نعمت الله موسی پور و دیگران
Paper:
مقالات ژورنال
Title:
زمينه ها و راهبردهاي اجراي برنامه درسي سواد مالي براي دوره ابتدايي
Journal title:
مطالعات برنامه درسی
No:
65
Year:
2021-05-10
Partners:
نعمت الله موسی پور و همکاران
Paper:
مقالات ژورنال
Title:
»:كروناااااي«: دانشجويي: فرصتستانيهاي آموزش مجازي
Journal title:
فصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی
No:
23
Year:
2021-05-10
Partners:
نعمت الله موسی پور
thesis »
Title:
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی دورة دوم ابتدایی مبتنی بر هنر مفهومی پست مدرن
Grade:
دکتری
Student's name:
فرزانه تکبیری
History thesis defense:
1400/08/19
Title:
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی سواد چند فرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
Grade:
دکتری
Student's name:
سعیده افضلی
History thesis defense:
1400/06/24
Title:
طراحی الگوی جوامع یادگیری حرفه ای و اعتبار یابی آن برای دوره متوسطه دوم هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش
Grade:
دکتری
Student's name:
رقیه متحیرپسند
History thesis defense:
1400/06/14
Title:
واکاوی باورها و کنش حرفهای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا و دلالتهای آن برای تربیت معلم
Grade:
دکتری
Student's name:
نسرین مهدوی
History thesis defense:
1400/06/08
Title:
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارت های ارتباط بین فردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی
Grade:
دکتری
Student's name:
مینا احمدیان
History thesis defense:
1400/05/20
Title:
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آغازخدمت برای نومعلمان دورۀ ابتدایی با تأکید بر توسعۀ حرفهای
Grade:
دکتری
Student's name:
منصوره ایران نژاد
History thesis defense:
1400/03/15
Title:
شناسایی، تحلیل و طبقه بندی تعاملات انسانی کلاس درس در مدارس ابتدایی پسرانه ی شهر تهران و ارائه دلالت های آن در برنامه درسی،
Grade:
دکتری
Student's name:
بهناز بهادری
History thesis defense:
1400/02/20
Title:
طراحی و اعتباربخشی الگوی حمایت حرفه ای از نومعلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان
Grade:
Ph.D.
Student's name:
احسان زارعی
History thesis defense:
1401/08/25
Title:
طراحی و اعتباریابی الگوی اجرای تغییرات برنامه های درسی دوره اول متوسطه در آموزش و پرورش استان هرمزگان
Grade:
Ph.D.
Student's name:
ضیاالدین سالاری کوه فینی
History thesis defense:
1402/08/22
Title:
بررسی سیر تحولات برنامه ریزی درسی در آموزش عالی افغانستان
Grade:
Ph.D.
Student's name:
همایون رهیاب
History thesis defense:
1402/08/18
Publications »
Participation in Meetings »
Teaching »
As teaching:
نظریه های برنامه درسی
Grade:
دکتری
As teaching:
مطالعات تطبیقی در برنامه درسی
Grade:
دکتری
As teaching:
روش های تدریس و کاربرد فناوری های نوین در اموزش
Grade:
دکتری
As teaching:
اصول و روشهای طرحی، اجرا و ارزشیابی برنامه های درسی
Grade:
دکتری
As teaching:
اصول و روشهاي برنامه ريزي درسي
Grade:
کارشناسی ارشد
As teaching:
روشهاي ارزيابي اموزشي
Grade:
کارشناسی ارشد
As teaching:
سمینار پژوهشی در مسائل تعلیم و تربیت
Grade:
کارشناسی ارشد
As teaching:
روشهای تحقیق کمی در پژوهشهای آموزشی
Grade:
کارشناسی ارشد
As teaching:
آموزش و پرورش ابتدایی و متوسطه اول و دوم
Grade:
کارشناسی
As teaching:
برنامه ریزی راهبردی برای کیفیت نظام های آموزشی
Grade:
کارشناسی ارشد
As teaching:
سیاست گذاری و تحلیل سیاست های آموزشی
Grade:
کارشناسی ارشد
News »
Download »