En
دانشکده علوم انسانی گروه آموزش زبان انگلیسی
امید ملاحی
مرتبه: استادیار
رشته: آموزش زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی
ایمیل: o.mallahi@hormozgan.ac.ir
آدرس: استان هرمزگان، شهرستان بندرعباس، دانشگاه هرمزگان
اطلاعات تحصیلی »
مقطع تحصیلی:
کارشناسی
رشته:
زبان و ادبیات انگلیسی
گرایش:
ادبیات
نام دانشگاه:
دانشگاه شیراز
نام شهر:
شیراز
تاریخ شروع به تحصیل:
1386/07/01
تاریخ پایان تحصیل:
1390/06/26
پایان نامه (زمینه تحقیقاتی):
مقطع تحصیلی:
کارشناسی ارشد
رشته:
زبان انگلیسی
گرایش:
آموزش
نام دانشگاه:
دانشگاه شیراز
نام شهر:
شیراز
تاریخ شروع به تحصیل:
1390/07/01
تاریخ پایان تحصیل:
1392/06/25
پایان نامه (زمینه تحقیقاتی):
Effects of Feedback on Iranian EFL Learners#39; Writing Development: Group-Based Dynamic Assessment vs. Formative Assessment
مقطع تحصیلی:
دکتری
رشته:
زبان انگلیسی
گرایش:
آموزش
نام دانشگاه:
حکیم سبزواری (تربیت معلم سبزوار)
نام شهر:
سبزوار (خراسان رضوی)
تاریخ شروع به تحصیل:
1392/07/01
تاریخ پایان تحصیل:
1395/11/17
پایان نامه (زمینه تحقیقاتی):
An investigation into the individual differences correlates of Iranian undergraduate EFL learners’ writing competence: A mixed methods approach
اختراعات »
کتاب ها »
مقالات و ترجمه شده ها »
نوع مقاله:
مقالات ژورنال
عنوان مقاله:
An Empirical Examination of the Association between Individual Differences Variables and Writing Performance of Iranian EFL Learners
عنوان نشریه چاپ کننده:
Journal of Teaching Language Skills
شماره چاپ:
35
سال:
1395/11/19
همکاران:
Amirian, S. M., Zareian, G., & Adel, S. M
نوع مقاله:
مقالات ژورنال
عنوان مقاله:
An investigation into the individual differences correlates of Iranian undergraduate EFL learners’ writing competence: A mixed methods approach
عنوان نشریه چاپ کننده:
Iranian Journal of Applied linguistics
شماره چاپ:
19
سال:
1395/06/01
همکاران:
Amirian, M., Adel, S.M.R., & Zareian, G.R
نوع مقاله:
مقالات ژورنال
عنوان مقاله:
A macro-level error analysis of Iranian undergraduate EFL learners’ performance on writing tasks (A movement towards creating a comprehensive and context-sensitive feedback providing writing rubric)
عنوان نشریه چاپ کننده:
Journal of Studies in Education
شماره چاپ:
5
سال:
1395/02/01
همکاران:
Davoudi, M., Movlavi, A
نوع مقاله:
مقالات ژورنال
عنوان مقاله:
An investigation into the Socio-Cultural Strategy use and the writing competence of Iranian EFL learners
عنوان نشریه چاپ کننده:
Applied Research on English Language
شماره چاپ:
5
سال:
1395/01/01
همکاران:
Zareian, G
نوع مقاله:
مقالات ژورنال
عنوان مقاله:
An investigation of factors affecting Iranian EFL learners#39; participation patterns in foreign language classroom discussions: A Grounded theory approach
عنوان نشریه چاپ کننده:
International Journal of Foreign Language Teaching in the Islamic World
شماره چاپ:
3
سال:
1394/11/08
همکاران:
Eghtesadi, A.R., Zareian, G.
نوع مقاله:
مقالات ژورنال
عنوان مقاله:
The relationship between Iranian EFL learners’ self-regulatory vocabulary strategy use and their vocabulary size
عنوان نشریه چاپ کننده:
Iranian Journal of Language Teaching Research
شماره چاپ:
3
سال:
1394/10/01
همکاران:
Amirian, M., & Zaghi, D.
نوع مقاله:
مقالات کنفرانسی
عنوان مقاله:
Relationship between Iranian EFL learners#39; Language Learning Styles, Writing Proficiency and Self-assessment
کنفرانس/همایش:
International conference on current trends in ELT
شهر:
Urmia
سال:
1393/08/01
همکاران:
Sahragard, R.
نوع مقاله:
مقالات کنفرانسی
عنوان مقاله:
A comparative analysis of move patterns and metadiscourse elements in Linguistics and Persian Literature abstracts
کنفرانس/همایش:
2nd National Conference on Farsi Language Teaching and Linguistics
شهر:
Shiraz
سال:
1392/02/25
همکاران:
Saadat Mahboobeh
نوع مقاله:
Paper
عنوان مقاله:
How Might Cognitive Factors Affect Iranian EFL Learners’ Response to Feedback Provided on Writing? An Individual Differences Perspective
عنوان نشریه چاپ کننده:
Khazar Journal of Social Sciences and Humanities
شماره چاپ:
4
سال:
1397/07/01
همکاران:
Amirian, S. M., & Davoudi, M
پایان نامه ها »
انتشارات »
شرکت در سمینارها و همایش ها »
تدریس »
عنوان تدریس:
دستور زبان
مقطع:
کارشناسی
عنوان تدریس:
خواندن و درک مطلب
مقطع:
کارشناسی
عنوان تدریس:
نگارش
مقطع:
کارشناسی
عنوان تدریس:
مقاله نویسی
مقطع:
کارشناسی
عنوان تدریس:
سنجش و ارزشیابی
مقطع:
کارشناسی
عنوان تدریس:
تهیه مطالب کمک آموزشی
مقطع:
کارشناسی
عنوان تدریس:
روانشناسی یادگیری
مقطع:
کارشناسی
عنوان تدریس:
خواندن و ترجمه متون مطبوعاتی
مقطع:
کارشناسی
عنوان تدریس:
روش تحقیق
مقطع:
کارشناسی
اطلاعیه ها »
دانلودها »
نگارش پیشرفته فصل 2 . 3
خواندن و درک مطلب 2.pptx
writing reserach papers in English.pdf
دستور و نگارش 2.pdf
سنجش و ارزشیابی.pptx
مقاله نویسی.pptx
دستور و نگارش 2.docx
سنجش و ارزشیابی.docx
مقاله نویسی نوشتن چکیده مقاله.pptx
نگارش پیشرفته.docx