hormozagan.ac.ir
Profile of professors
صفحه اصلی ENGLISH
×
علوم پایه
علوم و فنون دریایی
کشاورزی و منابع طبیعی
مجتمع آموزش عالی میناب
پژوهشکده هرمز
مهندسی شیمی و نفت
 

فرایند تأیید انجام اصلاحات پایان نامه و رساله دکتری از طریق پیشخوان خدمت گلستان

فرایند تأیید انجام اصلاحات پایان نامه و رساله دکتری از طریق پیشخوان خدمت گلستان

فرایند تأیید انجام اصلاحات پایان نامه و رساله دکتری از طریق پیشخوان خدمت گلستان به شرح زیر است:
1- پس از برگزاری جلسه دفاع و ارجاع درخواست به تحصیلات تکمیلی، کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه درخواست را جهت انجام اصلاحات به کارتابل دانشجو ارجاع می دهد.
2- دانشجو می&zwnj:بایست اصلاحات پیشنهادی هیات داوران (تمامی اعضای حاضر در جلسه دفاع شامل اساتید محترم راهنما و مشاور و داور) را دقیقا در نسخه نهایی پایان نامه اعمال و پایان نامه را جهت تایید انجام اصلاحات به اساتید فوق الذکر ارسال کند. ارسال نسخه نهایی پایان نامه به هیات داوران می تواند به هر روشی که مورد تایید داوران محترم باشد صورت پذیرد (مانند ایمیل یا ....).
3- پس از تایید انجام اصلاحات توسط هیات داوران، دانشجو می&zwnj:بایست نسخه تایید شده پایان نامه را در سایت ایرانداک آپلود و کد رهگیری را دریافت نماید. دانشجو می بایست فایل PDF نسخه نهایی پایان نامه را نیز در پیشخوان خدمت گلستان آپلود نماید (منحصرا فایل PDF).
4- پس از انجام مراحل فوق دانشجو درخواست را تایید می کند. در این مرحله درخواست به کارتابل مدیر گروه ارجاع می شود. در زمان ارجاع درخواست به مدیر گروه، دانشجو می بایست کد رهگیری ایرانداک را اعلام نماید.
5- مدیر گروه تاییدیه انجام اصلاحات را از هیات داوران استعلام می کند (استعلام تاییدیه می تواند از طریق ایمیل یا به هر روشی که مورد نظر مدیر گروه باشد انجام شود).
6- در صورت تایید انجام اصلاحات توسط تمامی هیات داوران، مدیر گروه درخواست را به کارتابل تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارجاع می دهد. در غیر اینصورت می بایست درخواست مجددا به کارتابل دانشجو ارجاع تا دانشجو تاییدیه انجام اصلاحات توسط هیات داوران را اخذ نماید (شروع فرایند از مرحله 2)

توجه 1: دانشجو می تواند از طریق گردش کار، فرایند درخواست دفاع و تایید یا عدم تایید انجام اصلاحات پایان نامه را از طریق پیشخوان خدمت گلستان پیگیری نماید.
توجه 2: مسوولیت پیگیری درخواست دفاع و اخذ تاییدیه انجام اصلاحات در تمامی مراحل بر عهده دانشجو است.
توجه 3: در زمان تایید و ارجاع درخواست توسط دانشجو، اعلام کد رهگیری ایرانداک الزامی است.